Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0830 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 MAXGEAR

69-0830 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-0830
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-308061

numer części:

69-0830

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Gwint zewn. [mm] M10x1,25
parzyste numery artykułów 32012 02
nr EAN 5901619594056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. RENAULT KANGOO 08- LE

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 producenta MAXGEAR

RENAULT

7701478407

MERCEDES-BENZ

4154600005, A4154600005

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      415 460 00 05
MERCEDES-BENZ      A 415 460 00 05
RENAULT      77 01 478 407

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0830 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.