Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0985 maxgear

DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 MAXGEAR

69-0985 DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD MAXGEAR
maxgear 69-0985
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69-0985

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M14X1,5
Długość przegub osiowy [mm]290

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 MAXGEAR

DRą»EK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD

DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 producenta MAXGEAR

CHRYSLER

5272500AE

numery OEM:
CHRYSLER      5272500AE
zamienniki:
0604036
brak
OCAP
AX0130
brak
BIRTH

Zastosowanie DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o DRĄŻEK KIER. CHRYSLER PT CRUISER 1,6/2,0/2,4/2,2CRD 69-0985 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.