Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 2.0 Syncro (1984.05-1988.03) 116km » 69-1185 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B2 Variant (33b) 2.0 Syncro (1984.05-1988.03) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1185 MAXGEAR

69-1185 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-1185
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-308073

numer części:

69-1185

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Gwint zewn. [mm]M12X1,25
Długość [mm]240
Wymiar stożka [mm]19
parzyste numery artykułów33286 01
nr EAN5903766312484
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]240
Wymiar stożka [mm]19
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Gwint zewn. [mm]M12X1,25
sparowany numer artykułu69-1184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1185 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. RENAULT LAGUNA 07- PR
numery OEM:
RENAULT      48 52 000 02R

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1185 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1185 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.