Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.4 (V21W) (1991.04-1999.10) 112km » 69-1187 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 2.4 (v21w) (1991.04-1999.10) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1187 MAXGEAR

69-1187 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
maxgear 69-1187
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-308075

numer części:

69-1187

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Rodzaj mocowaniastojący
Wymiar gwintuM14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M18x1,5
parzyste numery artykułów35422 01
nr EAN5903766312507
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Wymiar gwintuM14x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]M18x1,5
sparowany numer artykułu69-1186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1187 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. RENAULT MASTER 10- PR
numery OEM:
OPEL      44 20 098
OPEL      93167689
RENAULT      48 52 007 80R
VAUXHALL      44 20 098
VAUXHALL      93167689

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1187 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-1187 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.