Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC330008 maxgear

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI AC330008 MAXGEAR

AC330008 KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI MAXGEAR
maxgear AC330008
712.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330008

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Koła pasowebez koła pasowego wolnobieżnego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]28,4
Ø wylotu [mm]15,3
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki7SEU16C

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI AC330008 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI

KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI AC330008 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI AC330008 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

3D0820805B, 3D0820805E, 3D0820805F, 3D0820805G, 3D0820805Q, 7H0820805B, 7H0820805C, 7H0820805E, 7H0820805F, 7H0820805G, 7H0820805H, 7H0820805J

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3D0820805B
VOLKSWAGEN      3D0820805E
VOLKSWAGEN      3D0820805F
VOLKSWAGEN      3D0820805G
VOLKSWAGEN      3D0820805Q
VOLKSWAGEN      7H0820805B
VOLKSWAGEN      7H0820805C
VOLKSWAGEN      7H0820805E
VOLKSWAGEN      7H0820805F
VOLKSWAGEN      7H0820805G
VOLKSWAGEN      7H0820805H
VOLKSWAGEN      7H0820805J

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI VW T5/ TOUAREG 2.5TDI AC330008 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.