Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 04-0594 metelli cifam

Cylinderek hamulcowy 04-0594 METELLI CIFAM

04-0594 Cylinderek hamulcowy METELLI CIFAM
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

04-0594

producent:

METELLI CIFAM

Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 20,64
nr EAN 8032747035245

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 04-0594 METELLI CIFAM

CYLINDEREK HAM METELLI 04-0594 VW PASSAT 1.9D ŚR20.64 ALUMINIOWY NA 1 ŚRUBKĘ MOCOWANY
numery OEM:
AUDI      1J0 611 053
AUDI      357 611 053B
AUDI      3A0 611 053
SEAT      1J0 611 053
SEAT      357 611 053B
SEAT      3A0 611 053
SKODA      1J0 611 053
SKODA      357 611 053B
SKODA      3A0 611 053
VOLKSWAGEN      1J0 611 053
VOLKSWAGEN      357 611 053B
VOLKSWAGEN      3A0 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 04-0594 METELLI CIFAM w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.