Materiał | Guma |
Wymiar gwintu | M24 x 1,5 |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 39 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 28 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 58,4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
nr EAN | 8032747012703 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1636 METELLI CIFAM
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
3272NP, 3272NQ, 3272YH, 3272YR, 3272ZF, 3273NP, 3273NQ, 3273VJ, 3273ZA, 9805086180, 9805086380, 9806153080, 9809154580
1497187088, 1497188088
3272NP, 3272NQ, 3272SE, 3273NP, 3273NQ, 3273SV, 9671999980, 9806153080, 9809154580
SU001A6109, SU001A6110, SU001A6111, SU001A6112, SU001A6116, SU001A6117, SU001A6924, SU001A6925, SU001A8375
CITROËN | 3272.NP | |
CITROËN | 3272.NQ | |
CITROËN | 3272.SE | |
CITROËN | 3273.NP | |
CITROËN | 3273.NQ | |
CITROËN | 3273.SV | |
CITROËN | 9671999980 | |
CITROËN | 9806153080 | |
CITROËN | 9809154580 | |
FIAT | 1497187088 | |
FIAT | 1497188088 | |
PEUGEOT | 3272.NP | |
PEUGEOT | 3272.NQ | |
PEUGEOT | 3272.YH | |
PEUGEOT | 3272.YR | |
PEUGEOT | 3272.ZF | |
PEUGEOT | 3273.NP | |
PEUGEOT | 3273.NQ | |
PEUGEOT | 3273.VJ | |
PEUGEOT | 3273.ZA | |
PEUGEOT | 9805086180 | |
PEUGEOT | 9805086380 | |
PEUGEOT | 9806153080 | |
PEUGEOT | 9809154580 | |
TOYOTA | SU001A6109 | |
TOYOTA | SU001A6110 | |
TOYOTA | SU001A6111 | |
TOYOTA | SU001A6112 | |
TOYOTA | SU001A6116 | |
TOYOTA | SU001A6117 | |
TOYOTA | SU001A6924 | |
TOYOTA | SU001A6925 | |
TOYOTA | SU001A8375 |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1636 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1636 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.