Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L0016 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 MONROE

L0016 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L0016
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016
L0016
monroe L0016 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 monroe
104.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L0016

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,600
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 10,5
nr EAN 5412096241383

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHEVROLET TRANS SPORT; OPEL SINTRA; PONTIAC TRANS SPORT 2.2-3.4 08.96-09.05
numery OEM:
OPEL      26045836
OPEL      26086579
OPEL      3 24 065
OPEL      324048
OPEL      324685
OPEL      89047698
VAUXHALL      26045836
VAUXHALL      26086579
VAUXHALL      89047698
PONTIAC      26086579

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L0016 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.