Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Kia PROCEED (CD) 1.5 T-GDI Eco-Dynamics+ (2021-???) 160km » L11105 monroe
wybrany samochód: 
Kia Proceed (cd) 1.5 T-gdi Eco-dynamics+ (2021-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11105 MONROE

L11105 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11105

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]7,5
nr EAN5412096363344

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11105 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85), Z4 (E86) 1.6-3.2 12.97-02.09
numery OEM:
BMW      32 10 6 774 221
BMW      32 21 1 095 958

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11105 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11105 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.