Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2002.11-2004.12) 190km » L12205 monroe
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2002.11-2004.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L12205 MONROE

L12205 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L12205
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L12205
L12205
monroe L12205 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L12205

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]330
Ciężar [kg]0,900
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuM16x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]43,5
Szerokość opakowania [cm]7,5
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096462900

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L12205 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 330mm) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK 1.4-2.0D 04.10-12.20
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L12205 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L12205 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.