Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi 3000 GT coupe (Z1_A) 3.0 Turbo 4WD (Z16A) (1990.01-1999.08) 286km » L14129 monroe
wybrany samochód: 
Mitsubishi 3000 Gt Coupe (z1_a) 3.0 Turbo 4wd (z16a) (1990.01-1999.08) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14129 MONROE

L14129 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
47.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L14129

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Gwint wewnętrzny [mm]12 x 1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Kraj producenta pojazduWielka Brytania
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096441318

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14129 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN ALMERA II 1.5-2.2D 01.00-11.06
numery OEM:
NISSAN      48520-4Z025
NISSAN      48520-BM425

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14129 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L14129 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.