Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L1508 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 MONROE

L1508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L1508
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508
L1508
monroe L1508 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 monroe
41.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L1508

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymiar gwintu F 16 x 1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096364587

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN C25, FIAT DUCATO, TALENTO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-07.94

Firma MONROE będąca wytwórcą części końcówka drążka L1508 jest podstawowym wytwórcą auto części dla kategorii końcówka drążka i nie kwestionowanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka L1508 oraz innych części produkowanych przez MONROE, są zastosowane technologie produkcji i wysokie normy jakości.
Produkty firmy MONROE charakteryzują się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, odpornością na przeciążenia oraz trwałością. Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka MONROE L1508 potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka L1508 ma zastosowanie do takich aut jak CITROËN NEMO kombi od 2009.04, PEUGEOT 806 (221) od 1994.06, FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (MPV) (119_, 223_) od 2001.03 oraz wielu innych modeli aut. Złożenie zamówienia na części zamienne nie zawsze musi byc proste. Jeżeli napotkasz na problemy w tym temacie zaufaj konsultantom z wieloletnim stażem pracujących w naszym sklepie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę zamówionego końcówki drążka L1508. MONROE L1508 to dobry wybór przy wymianie tej części w samochodzie ze względu na korzystny stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części zamiennych firmę MONROE.
numery OEM:
CITROËN      3817.11
FIAT      4336779
FIAT      9750079800
FIAT      9750079980
PEUGEOT      3817.11

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L1508 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.