Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 80 B4 Avant (8C5) RS2 quattro (1994.03-1995.05) 315km » L15129 monroe
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) Rs2 Quattro (1994.03-1995.05) 315km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15129 MONROE

L15129 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L15129
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15129
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L15129

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]135
Ciężar [kg]0,390
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096553851

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15129 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: ABARTH 500E, FIAT 500E, 500X, FORD FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, FUSION, KUGA I, TRANSIT, TRANSIT CONNECT 1.0-Electric 08.99-
numery OEM:
FIAT      77366699
JEEP      77366699
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15129 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L15129 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.