Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TFSI quattro (2004.11-2008.06) 200km » L15H04 monroe
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tfsi Quattro (2004.11-2008.06) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy L15H04 MONROE

L15H04 Drążek kierowniczy osiowy MONROE
47.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L15H04

producent:

MONROE

Ciężar [kg]0,562
wymagana liczba2
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4
Ciężar [kg]0,562
wymagana liczba2
Długość opakowania [cm]31
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy L15H04 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (z końcówką) L/P pasuje do: FIAT PALIO, SIENA 1.0-1.9D 04.96-
numery OEM:
ALFA ROMEO      7081851
FIAT      7081851
LANCIA      7081851

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy L15H04 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy osiowy L15H04 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.