Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TDI (2011.10-2017.01) 177km » L16120 monroe
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tdi (2011.10-2017.01) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 MONROE

L16120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L16120
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120
L16120
monroe L16120 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 monroe
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L16120

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,600
Wymiar gwintuF 16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096364723

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.6-2.9 09.85-12.00
numery OEM:
FORD      1039103
FORD      1047145
FORD      6517364
FORD      6687191
FORD      92VX3270AA
FORD      97VB328-9AA
FORD      97VX3270AA

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L16120 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.