Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 5-t Platforma / podwozie (B906) 516 CDI 4x4 (906.153, 906.155, 906.255, 906.253) (2011.05-???) 163km » L16225 monroe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 5-t Platforma / Podwozie (b906) 516 Cdi 4x4 (906.153, 906.155, 906.255, 906.253) (2011.05-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16225 MONROE

L16225 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L16225

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Długość [mm]382
Ciężar [kg]0,950
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuM16x1,5/M16x1,5
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]43,5
Szerokość opakowania [cm]7,5
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096525094

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16225 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 382mm) pasuje do: FORD TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT V363 2.0D/2.2D 09.12-
numery OEM:
FORD      1763991
FORD      BK213L5-19AA

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16225 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L16225 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.