Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2002.07-2004.12) 163km » L24155 monroe
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2002.07-2004.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24155 MONROE

L24155 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24155

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,700
Gwint wewnętrzny [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]11
Wysokość opakowania [cm]10,5
nr EAN5412096424212

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24155 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHEVROLET CRUZE, MALIBU, ORLANDO, VOLT, OPEL AMPERA, ASTRA J, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C 1.3D-2.8 07.08-
numery OEM:
OPEL      13278359
OPEL      13286686
OPEL      16 09 026
OPEL      9 20 008
VAUXHALL      13278359
VAUXHALL      13286686
CHEVROLET      1327-8359
CHEVROLET      1328-6686
CHEVROLET      1339-6771

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24155 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24155 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.