Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TDI (2013.09-???) 136km » L24229 monroe
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tdi (2013.09-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy L24229 MONROE

L24229 Drążek kierowniczy osiowy MONROE
monroe L24229
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24229

producent:

MONROE

Ciężar [kg]0,81
wymagana liczba2
Wymiar gwintuM14x1,5 / M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]43,5
Szerokość opakowania [cm]7,5
Wysokość opakowania [cm]4
Ciężar [kg]0,81
wymagana liczba2
Wymiar gwintuM14x1,5 / M14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]43,5
Szerokość opakowania [cm]7,5
Wysokość opakowania [cm]4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy L24229 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, MONTEREY A, MONTEREY B 2.0-3.5 08.91-07.04
numery OEM:
OPEL      900905
OPEL      97184819
VAUXHALL      97184819

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy L24229 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy osiowy L24229 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.