Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Ford FOCUS I (DAW, DBW) 1.8 DI / TDDi (1999.08-2004.11) 75km » L25131 monroe
wybrany samochód: 
Ford Focus I (daw, Dbw) 1.8 Di / Tddi (1999.08-2004.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25131 MONROE

L25131 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L25131
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25131
L25131
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L25131

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,749
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]14x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]32
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]7,5
nr EAN5412096365089

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25131 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: DACIA DOKKER, DOKKER/MINIVAN, LODGY, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, LADA LARGUS, XRAY 0.9-1.6LPG 08.04-
numery OEM:
RENAULT      4852 004 10R
RENAULT      6001 547 611
RENAULT      6001 550 443
DACIA      4852 004 10R
DACIA      6001 547 611
DACIA      6001 550 443

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25131 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L25131 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.