Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L28107 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L28107 MONROE

L28107 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L28107
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L28107
L28107
63.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L28107

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,800
Wymagana ilość 1
Gwint wewnętrzny [mm] 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 8
Wysokość opakowania [cm] 4
nr EAN 5412096442636

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L28107 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CITROEN C-ELYSEE, C3 PICASSO; PEUGEOT 2008 I, 207, 207/HATCHBACK, 207/KOMBI, 208 I, 301 1.0-1.6LPG 02.06-

Duża część właścicieli samochodów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada część końcówka drążka, której wytwórcą może być lub jest ceniona firma MONROE. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu L28107. Producent MONROE zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze L28107 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Cechą części samochodowych MONROE jest wyjątkowo duża odporność na przeciążenia, jakość wykonania i wysoka trwałość. Praktycy stwierdzają jednoznacznie, że końcówka drążka MONROE L28107 najlepiej spełniają wymagania trwałości i jakości.
Końcówka drążka L28107 ma zastosowanie do takich aut jak CITROËN C15 pick-up (VDPD) od 1992.11, PEUGEOT PARTNER ORIGIN Combispace (5F) od 1996.05 oraz wielu innych modeli aut.
Zamawianie auto części nie zawsze jest proste. Jeżeli nie potrafisz prawidłowo dobrać samemu końcówki drążka do swojego auta zaufaj doradcom o długoletnim stażu pracującym w naszym sklepie. Pomogą Ci w tym zadaniu, a Ty już tylko możesz oczekiwać na dostawę zamówionej części. MONROE L28107 to dobry wybór przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części samochodowych firmę MONROE.
numery OEM:
CITROËN      16 086 523 80
CITROËN      1628950380
CITROËN      3817.68
PEUGEOT      16 086 523 80
PEUGEOT      1628950380
PEUGEOT      3817.68

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L28107 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L28107 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.