Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Nissan NAVARA NP300 pick-up (D23, D23T) 2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) (2015.10-???) 190km » L28201 monroe
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 Pick-up (d23, D23t) 2.3 Dci 4x4 (d231, D23t) (2015.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L28201 MONROE

L28201 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MONROE
monroe L28201
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L28201
L28201
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L28201

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,600
Wymagana ilość2
Wymiar gwintuF14x1,5 / M12x1
Rodzaj gwintu przegub osiowyz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]43,5
Szerokość opakowania [cm]7,5
Wysokość opakowania [cm]4
nr EAN5412096304163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L28201 MONROE

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P pasuje do: CITROEN VISA, XANTIA, PEUGEOT 205 I, 205 II, 205/HATCHBACK 1.0-2.0 02.83-04.03
numery OEM:
CITROËN      3812.25
CITROËN      3812.95
CITROËN      96 136 394
PEUGEOT      3812.25
PEUGEOT      3812.95

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L28201 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny L28201 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.