Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Daihatsu ROCKY Soft Top (F7, F8) 2.0 (F70, F75, F80, F85) (1985.02-1993.04) 88km » L29150 monroe
wybrany samochód: 
Daihatsu Rocky Soft Top (f7, F8) 2.0 (f70, F75, F80, F85) (1985.02-1993.04) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29150 MONROE

L29150 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L29150

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,900
Wymagana ilość1
Gwint wewnętrzny [mm]16x1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096325519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29150 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI Q7, PORSCHE CAYENNE, VW AMAROK, TOUAREG 2.0-6.0D 09.02-
numery OEM:
AUDI      7L0 422 817 B
AUDI      7L0 422 817 C
AUDI      7L0 422 817 D
PORSCHE      955 347 131 20
PORSCHE      955 347 131 21
PORSCHE      955 347 131 22
VOLKSWAGEN      2H0 422 817
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 B
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 817 D
VOLKSWAGEN      7L0422817A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29150 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L29150 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.