Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel ASTRA H GTC (A04) 1.8 (L08) (2006.01-2010.10) 140km » L29576 monroe
wybrany samochód: 
Opel Astra H Gtc (a04) 1.8 (l08) (2006.01-2010.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L29576 MONROE

L29576 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L29576
Sworzeń wahacza L29576
L29576
monroe L29576 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L29576 monroe
Sworzeń wahacza L29576 monroe
43.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L29576

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,700
Wymagana ilość1
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]11
Wysokość opakowania [cm]10,5
nr EAN5412096276453

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29576 MONROE

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (z nakrętką, ze sworzniem) pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 365 B
AUDI      1K0 407 365 C
AUDI      1K0 407 365 E
AUDI      5Q0 407 365 A
AUDI      5Q0 407 365 B
SEAT      1K0 407 365 B
SEAT      1K0 407 365 C
SEAT      1K0 407 365 E
SEAT      5Q0 407 365 A
SEAT      5Q0 407 365 B
SEAT      5Q0407365D
SKODA      1K0 407 365 B
SKODA      1K0 407 365 C
SKODA      1K0 407 365 E
SKODA      5Q0 407 365 A
SKODA      5Q0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 E
VOLKSWAGEN      5Q0 407 365 A
VOLKSWAGEN      5Q0 407 365 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29576 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.