Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Chrysler STRATUS (JA) 2.5 LX V6 (1995.12-2001.04) 163km » L43127 monroe
wybrany samochód: 
Chrysler Stratus (ja) 2.5 Lx V6 (1995.12-2001.04) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 MONROE

L43127 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L43127
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127
L43127
monroe L43127 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 monroe
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L43127

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,400
Gwint wewnętrzny [mm]12x1,25
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]14,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]5
nr EAN5412096425080

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: HYUNDAI I10 I, KIA PICANTO I 1.0-1.2LPG 04.04-05.18
numery OEM:
HYUNDAI      56820-0X000
HYUNDAI      56820-0X010
HYUNDAI      56820-0X900
KIA      56820-0X000
KIA      56820-0X010
KIA      56820-0X900

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L43127 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.