Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L80103 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 MONROE

L80103 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L80103
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103
L80103
monroe L80103 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 monroe
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L80103

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,000
Długość opakowania [cm] 20,5
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 12
nr EAN 5412096240959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: CHRYSLER SEBRING, STRATUS, DODGE STRATUS 2.0-2.7 12.95-06.07
numery OEM:
CHRYSLER      05094 006AA
CHRYSLER      479 6864
CHRYSLER      5094 006AA
zamienniki:
ES3359R
brak
MOOG
AMGES3359R
brak
MOOG
AMGES3359RNC
brak
MOOG

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L80103 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.