Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2019.10-???) 265km » ME-ES-0643 moog
wybrany samochód: 
Audi A5 Sportback (f5a, F5f) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2019.10-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ME-ES-0643 MOOG

ME-ES-0643 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog ME-ES-0643
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ME-ES-0643
ME-ES-0643
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

ME-ES-0643

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyw środku
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]18
Kształtprosty
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]100
Długość 2 [mm]23
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M14X1.5
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5010874770300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ME-ES-0643 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P (prawy gwint) pasuje do: MERCEDES T1 (601), T1 (601, 611), T1 (602), T1 (B601), T1 (B602), T1/TN, T2/L, O 309 2.0-5.7D 01.68-02.96
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0003305035
MERCEDES-BENZ      0004602148
MERCEDES-BENZ      3103300435
MERCEDES-BENZ      3103301335
MERCEDES-BENZ      3305035
MERCEDES-BENZ      4602148
MERCEDES-BENZ      4604148
MERCEDES-BENZ      4604548
MERCEDES-BENZ      4608548

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ME-ES-0643 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego ME-ES-0643 MOOG:

2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.