Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » OP-ES-4921 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 MOOG

OP-ES-4921 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog OP-ES-4921
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-4921

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 14,8
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 112
Długość 2 [mm] 23
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.5
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5,5
nr EAN 4044197406937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: ABARTH GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, ALFA ROMEO MITO, FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 0.9-1.9D 06.05-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 producenta MOOG

OPEL

1603544, 1609457, 93189023, 93196541

FIAT

77363829, 77364568

ALFA ROMEO

77363829

numery OEM:
ALFA ROMEO      77363829
CITROËN      381786
FIAT      77363829
FIAT      77364568
LANCIA      77363829
OPEL      1603544
OPEL      1609457
OPEL      93189023
OPEL      93196541
PEUGEOT      381786
VAUXHALL      93189023
VAUXHALL      93196541

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-4921 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.