Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro (1995.07-1998.11) 230km » OP-ES-5569 moog
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.7 Quattro (1995.07-1998.11) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5569 MOOG

OP-ES-5569 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog OP-ES-5569
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5569
OP-ES-5569
moog OP-ES-5569 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-5569

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1 [mm]13,65
Kształtprosty
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]66
Długość 2 [mm]18
Rozmiar gwintu 1M12X1.5
Rozmiar gwintu 2M10X1.25
Gwint wewnętrzny 2 [mm]M12 x 1.5
Długość opakowania [cm]13
Szerokość opakowania [cm]8,5
Wysokość opakowania [cm]6,5
nr EAN5010874755048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5569 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 0.8D-Electric 09.82-
numery OEM:
OPEL      0324050
OPEL      1603009
OPEL      1603645
OPEL      26011925
OPEL      26087868
OPEL      308035
OPEL      324042
OPEL      324050
OPEL      93192419
VAUXHALL      26011925
VAUXHALL      26087868
VAUXHALL      324050
VAUXHALL      93192419
SMART      4513380037
SMART      4513380137

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5569 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OP-ES-5569 MOOG:

sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.