Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » OP-ES-7415 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core OP-ES-7415 MOOG

OP-ES-7415 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core MOOG
moog OP-ES-7415
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core OP-ES-7415
OP-ES-7415
moog OP-ES-7415 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-ES-7415

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 18,1
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 120
Długość 2 [mm] 37,5
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.75
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197516148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core OP-ES-7415 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHEVROLET CRUZE, MALIBU, ORLANDO, VOLT, OPEL AMPERA, ASTRA J, ASTRA J/HATCHBACK, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C 1.3D-3.5 10.03-
numery OEM:
OPEL      13272000
OPEL      13278359
OPEL      13286686
OPEL      1609026
OPEL      6606031
OPEL      920008
VAUXHALL      13272000
VAUXHALL      13278359
VAUXHALL      13286686
CHEVROLET      13278359
CHEVROLET      13286686
CHEVROLET      13396771
CHEVROLET      1609026
DAEWOO      1609026

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core OP-ES-7415 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core OP-ES-7415 MOOG:

2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.