Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48025 ngk

Cewka zapłonowa 48025 NGK

48025 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48025
Cewka zapłonowa 48025
48025
ngk 48025 Cewka zapłonowa
270.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2006

numer części:

48025

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480253

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48025 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, 164, CITROEN JUMPY I, DACIA 1309, NOVA, FERRARI 348 TB/GTB, 348 TS/GTS, F355 BERLINETTA, F355 SPIDER, MONDIAL, FIAT BRAVA 1.1-4.6 09.87-12.09

Cewka zapłonowa 48025 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

FERRARI

360 Spider, 360, 550 BARCHETTA, 612 SCAGLIETTI, ENZO FERRARI, F430, F430 Spider

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FSO

LANOS, MATIZ

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

MOSKVICH

2901

Numery OE Cewka zapłonowa 48025 producenta NGK

ALFA ROMEO

134386, 60558152, 60586072, 60809606, 7648797, 76487970

FIAT

134386, 60558152, 60586072, 60809606, 7648797, 76487970

LANCIA

134386, 60558152, 60586072, 60809606, 7648797, 76487970

LAND ROVER

ERR6045, ERR6566

KIA

0K01118100

FERRARI

134386, 60586072, 60558152, 60809606, 7648797, 76487970

CITROËN

597053

PEUGEOT

597053

numery OEM:
ALFA ROMEO      134386
ALFA ROMEO      60558152
ALFA ROMEO      60586072
ALFA ROMEO      60809606
ALFA ROMEO      7648797
ALFA ROMEO      76487970
AUDI      489 051 051
CITROËN      5970.53
FIAT      134386
FIAT      60558152
FIAT      60586072
FIAT      60809606
FIAT      7648797
FIAT      76487970
HONDA      30520-PDF-E00
LANCIA      134386
LANCIA      60558152
LANCIA      60586072
LANCIA      60809606
LANCIA      7648797
LANCIA      76487970
PEUGEOT      5970.53
SEAT      489 051 051
SKODA      489 051 051
VOLKSWAGEN      489 051 051
HYUNDAI      0K011-18-100
KIA      0K011-18-100
FERRARI      134386
FERRARI      60 58 60 72
FERRARI      60558152
FERRARI      60809606
FERRARI      7648797
FERRARI      76487970
LAMBORGHINI      489 051 051
MASERATI      134386
MASERATI      60 58 60 72
MASERATI      60558152
MASERATI      60809606
MASERATI      7648797
MASERATI      76487970
PROTON      PW811201
BENTLEY      489 051 051
LAND ROVER      ERR6045
LAND ROVER      ERR6566

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48025 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48025 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.