Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI (2011.05-2018.09) 204km » 214882 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi (2011.05-2018.09) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 214882 NK

214882 Zacisk hamulca NK
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

214882

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów214881
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]26
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858249786

skład zestawu:
8641007 Tłoczek, zacisk hamulca
8837010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214882 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO P. 850/C70/S60/S70/S80/V70 91-10 PR
numery OEM:
VOLVO      3516841
VOLVO      35168418
VOLVO      5003811
VOLVO      50038116
VOLVO      8111102
VOLVO      81111023
VOLVO      8602499
VOLVO      9142040
VOLVO      91420406
VOLVO      9157435
VOLVO      9173300
VOLVO      91733006
VOLVO      92001320
VOLVO      9485266

Zastosowanie Zacisk hamulca 214882 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu