Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC82325 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC82325 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC82325 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC82325

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Ate
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:57
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:26
średnica [mm]:57

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC82325 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 110.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC82325 VOLVO 850 SERIES WSZYSTKIE SILNIKI 09/91 - PRZÓD PRAWY
numery OEM:
VOLVO      12064952
VOLVO      3516841
VOLVO      3516841-8
VOLVO      35168418
VOLVO      5003811
VOLVO      5003811-6
VOLVO      50038116
VOLVO      8111102
VOLVO      8111102-3
VOLVO      81111023
VOLVO      9142040
VOLVO      9142040-6
VOLVO      91420406
VOLVO      9157435
VOLVO      9157435-0
VOLVO      91574350
VOLVO      9173300
VOLVO      9173300-6
VOLVO      91733006
VOLVO      9200132
VOLVO      9200132-0
VOLVO      92001320
VOLVO      9485266

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC82325 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu