Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 391-281 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 391-281 HELLA

8AC 355 391-281 Zacisk hamulca HELLA
hella 8AC 355 391-281

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9128

numer części:

8AC 355 391-281

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów 8AC 355 391-271
Techniczny numer informacyjny AC9128
nr EAN 4082300421088

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 391-281 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
VOLVO      3516841
VOLVO      35168418
VOLVO      5003811
VOLVO      8111102
VOLVO      81111023
VOLVO      8602345
VOLVO      9142040
VOLVO      91420406
VOLVO      9173300
VOLVO      91733006
VOLVO      9200132
VOLVO      92001320
VOLVO      9485266
zamienniki:
BCX151
brak
TRW
PF10612
brak
LPR
11.3571-8010.2
brak
ATE
0 986 47B 878
brak
BOSCH
1301214882
brak
SBS
342325
brak
KAWE
8AN 355 441-761
brak
HELLA
38027100
brak
TEXTAR
38078800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 391-281 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu