Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX571404A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX571404A0 FTE automotive GmbH

RX571404A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX571404A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX571304A0
nr EAN 4028569353067

skład zestawu:
RKS0081 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8641007 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8837010 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX571404A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX571404A0
numery OEM:
VOLVO      3 516 841
VOLVO      3 516 841-8
VOLVO      5003811
VOLVO      8111102
VOLVO      8111102-3
VOLVO      8602345
VOLVO      8602458
VOLVO      8602499
VOLVO      9142040
VOLVO      9142040-6
VOLVO      9157435
VOLVO      9173300
VOLVO      9173300-6
VOLVO      9200132
VOLVO      9200132-0
VOLVO      9485266
zamienniki:
BCX151
brak
TRW
PF10612
brak
LPR
11.3571-8010.2
brak
ATE
0 986 47B 878
brak
BOSCH
1301214882
brak
SBS
342325
brak
KAWE
8AN 355 441-761
brak
HELLA
38027100
brak
TEXTAR
38078800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX571404A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu