Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 5035203 nk

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5035203 NK

5035203 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NK
nk 5035203
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

5035203

producent:

NK

Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 12x1,25
nr EAN 5703858647407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5035203 NK

KOĐC. DR. KIER. SUZUKI SWIFT 89- LE/PR

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5035203 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5035203 producenta NK

SUZUKI

4881060B00, 4881076G00, 4881082000, 4881060B00000, 4881076G00000, 4881082000000, 4882060B00000

SUBARU

4881060B00

numery OEM:
SUBARU      4881060B00
SUZUKI      48810 60B 00
SUZUKI      48810 76G 00
SUZUKI      48810 820 00
SUZUKI      4881060B00000
SUZUKI      4881076G00000
SUZUKI      4881082000000
SUZUKI      4882060B00000

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 5035203 NK w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.