Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » F8-7478 optimal

Mocowanie amortyzatora F8-7478 OPTIMAL

F8-7478 Mocowanie amortyzatora OPTIMAL
optimal F8-7478
176.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

F8-7478

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Podwozie dla pojazdów bez elektronicznej kontroli amort. uderzeń
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
nr EAN 4031185587341

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora F8-7478 OPTIMAL

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2043200073
MERCEDES-BENZ      2043201273
MERCEDES-BENZ      2049810025
MERCEDES-BENZ      A2043200073
MERCEDES-BENZ      A2043201273
MERCEDES-BENZ      A2049810025

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora F8-7478 OPTIMAL w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).