Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 6.0 W12 4motion (2002.04-2005.12) 420km » G1-1074 optimal
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 6.0 W12 4motion (2002.04-2005.12) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1074 OPTIMAL

G1-1074 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1074
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1074
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-658

numer części:

G1-1074

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Długość [mm]95
Wymiar stożka [mm]13,2
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
parzyste numery artykułówG1-1075
nr EAN4031185026796

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1074 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1074 LEWA SKODA FABIA VW POLO 02>
numery OEM:
SKODA      6Q0423811
VOLKSWAGEN      5U0422811
VOLKSWAGEN      5U0422811A
VOLKSWAGEN      5Z0423811
VOLKSWAGEN      6Q0419811C
VOLKSWAGEN      6Q0423811
VOLKSWAGEN      6Q0423811A
VOLKSWAGEN      6Q0423811C
VOLKSWAGEN      6Q0423811D
VOLKSWAGEN      6R0423811
VOLKSWAGEN      6RD422811
VOLKSWAGEN      6RD423811A
VOLKSWAGEN      6RD423811B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1074 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.