Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 TDI quattro (2003.08-2010.07) 233km » G1-1134 optimal
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.0 Tdi Quattro (2003.08-2010.07) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1134 OPTIMAL

G1-1134 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1134
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

G1-1134

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Ograniczenia producentaSMI
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]90
Wymiar stożka [mm]11,8
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 1,50 RHT F
parzyste numery artykułówG1-1106
nr EAN4031185027304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1134 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1134 [[PRZEKŁADNIA TRW!!!]] RENAULT SCENIC 99>
numery OEM:
NISSAN      48520-AX602
RENAULT      7701047416
RENAULT      7701047813
RENAULT      7701474493
RENAULT      7701475843
RENAULT      7701476761
RENAULT      7701476763
RENAULT      8660003547

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1134 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.