Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi TT (FV3, FVP) TTS TFSI quattro (2021.01-???) 320km » G2-1001 optimal
wybrany samochód: 
Audi Tt (fv3, Fvp) Tts Tfsi Quattro (2021.01-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1001 OPTIMAL

G2-1001 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1001
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-679, G0-680

numer części:

G2-1001

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Wymiar gwintuM16 x 1,50
Długość [mm]191
nr EAN4031185130912
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1001 OPTIMAL

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7E0419803
VOLKSWAGEN      7E0419804
VOLKSWAGEN      7H0419803B
VOLKSWAGEN      7H0419803C
VOLKSWAGEN      7H0419803D
VOLKSWAGEN      7H0419803E
VOLKSWAGEN      7H0419803F
VOLKSWAGEN      7H0419804B
VOLKSWAGEN      7H0419804C
VOLKSWAGEN      7H0419804D
VOLKSWAGEN      7H0419804E
VOLKSWAGEN      7H0419804F

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1001 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.