Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 Avant (8E5) 1.8 T quattro (2001.09-2002.07) 150km » G2-1172 optimal
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 1.8 T Quattro (2001.09-2002.07) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1172 OPTIMAL

G2-1172 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1172
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

G2-1172

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Numer artykułu zalecanego dodatkuG1-1337
Wymagana ilość2
Długość całkowita [mm]417
alternatywny zestaw naprawczyG0-722
Gwint zewn. 1 [mm]M18 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M16 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185248808
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1172 OPTIMAL

numery OEM:
CHRYSLER      68020843AA
MERCEDES-BENZ      90610551003
MERCEDES-BENZ      9064600055
MERCEDES-BENZ      9064600155
MERCEDES-BENZ      A90610551003
MERCEDES-BENZ      A9064600055
MERCEDES-BENZ      A9064600155
VOLKSWAGEN      2E0713491

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1172 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.