Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Hyundai i40 I CW (VF) 2.0 CVVT (2012.10-???) 150km » 7.07152.41.0 pierburg
wybrany samochód: 
Hyundai I40 I Cw (vf) 2.0 Cvvt (2012.10-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.07152.41.0 PIERBURG

7.07152.41.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.07152.41.0
Pompa wodna 7.07152.41.0
235.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.07152.41.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.07152.41.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, MULTIVAN T5, TOUAREG, TRANSPORTER T5 2.5D 01.03-05.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      070 121 011 A
VOLKSWAGEN      070 121 011 AX
VOLKSWAGEN      070 121 011 C
VOLKSWAGEN      070 121 011 CV
VOLKSWAGEN      070 121 011 CX
VOLKSWAGEN      070 121 011 D
VOLKSWAGEN      070 121 011 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.07152.41.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.07152.41.0 PIERBURG:

Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.