Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.03665.66.0 pierburg

Pompa wodna 7.03665.66.0 PIERBURG

7.03665.66.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.03665.66.0
Pompa wodna 7.03665.66.0
1,138.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

7.03665.66.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12,5
Średnica 1 [mm] 40
Średnica 2 [mm] 40
Techniczny numer informacyjny PI 1983
nr EAN 4028977771507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.03665.66.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.6-3.0 11.09-06.21
numery OEM:
BMW      11 51 7 604 027
BMW      11 51 8 625 097
BMW      11 51 8 635 089
BMW      7 604 027
BMW      8 625 097
BMW      8 635 089
zamienniki:
7.03665.05.0
brak
PIERBURG
7.03665.20.0
brak
PIERBURG
7.03665.30.0
brak
PIERBURG
7.03665.31.0
brak
PIERBURG
7.03665.32.0
brak
PIERBURG
7.03665.41.0
brak
PIERBURG
7.03665.43.0
brak
PIERBURG
7.03665.44.0
brak
PIERBURG
7.03665.46.0
brak
PIERBURG
7.03665.65.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Pompa wodna 7.03665.66.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.03665.66.0 PIERBURG:

2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.03665.66.0zobacz instrukcję montażu 7.03665.66.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.