Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.02256.37.0 pierburg

Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG

7.02256.37.0 Zawór PIERBURG
pierburg 7.02256.37.0
Zawór 7.02256.37.0
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

7.02256.37.0

producent:

PIERBURG

Rodzaj zaworu zawór przełączający
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0096
nr EAN 4028977823190

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG

Zawór powietrza wtórnego pasuje do: MERCEDES A (V177), A (W168), A (W169), A (W176), A (W177), B SPORTS TOURER (W245), B SPORTS TOURER (W246, W242), B SPORTS TOURER (W247), C (A205) 0.9-6.2 08.93-
numery OEM:
CHRYSLER      05099822AA
CHRYSLER      68086987AA
DODGE      05099822AA
DODGE      68086987AA
MERCEDES-BENZ      A 000 500 32 01
MERCEDES-BENZ      A 002 540 14 97
MERCEDES-BENZ      A 002 540 70 97
VOLKSWAGEN      2E0 906 283
JEEP      05099822AA
JEEP      68086987AA

Zastosowanie Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Zawór 7.02256.37.0 PIERBURG:

2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 7.02256.37.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.