Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Audi A4 Allroad B9 (8WH, 8WJ) 2.0 TDI quattro (2016.05-2019.10) 163km » 7.08149.03.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B9 (8wh, 8wj) 2.0 Tdi Quattro (2016.05-2019.10) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna 7.08149.03.0 PIERBURG

7.08149.03.0 Pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.08149.03.0
Pompa wodna 7.08149.03.0
7.08149.03.0
pierburg 7.08149.03.0 Pompa wodna
654.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.08149.03.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającazałączana pompa wodna
Średnica sprzęgła pompy wody [mm]106,1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 7.08149.03.0 PIERBURG

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL ANTARA A, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, INSIGNIA B, INSIGNIA B COUNTRY, INSIGNIA B GRAND SPORT, ZAFIRA C 2.0D 10.11-
numery OEM:
OPEL      55485158
OPEL      55506050
VAUXHALL      55485158
VAUXHALL      55506050
CHEVROLET      55485158
CHEVROLET      55506050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna 7.08149.03.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 7.08149.03.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.