Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RH02-0020 reinhoch

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH

RH02-0020 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0020
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020
RH02-0020
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0020

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]264,5
Długość [mm]305
Wymiar gwintuM16x1,5
Średnica 1 [mm]16,7
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M16X1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH

Drążek kierowniczy osiowy

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 producenta REINHOCH

VOLKSWAGEN

7L0422803C, 7L0422803D, 7L0422804C, 7L0422804D, 7L0422821, partof7L0422803B

AUDI

7L0422821

numery OEM:
AUDI      7L0 422 821
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 821
VOLKSWAGEN      part of 7L0422803B

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH