Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Porsche CAYENNE Coupe (9YB) 2.9 S AWD (9YBBB1) (2019.01-???) 440km » RH02-0020 reinhoch
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne Coupe (9yb) 2.9 S Awd (9ybbb1) (2019.01-???) 440km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH

RH02-0020 Drążek kierowniczy osiowy REINHOCH
reinhoch RH02-0020
Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020
RH02-0020
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH02-0020

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Długość [mm]264,5
Długość [mm]305
Wymiar gwintuM16x1,5
Średnica 1 [mm]16,7
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu 1M16X1.5
Rozmiar gwintu 2M16X1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 264,5/305mm) pasuje do: AUDI Q7 PORSCHE CAYENNE VW AMAROK, TOUAREG 2.0-6.0D 05.02-
numery OEM:
AUDI      7L0 422 821
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 821
VOLKSWAGEN      part of 7L0422803B

Zastosowanie Drążek kierowniczy osiowy RH02-0020 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.