Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 63613 sidem

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 SIDEM

63613 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SIDEM
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

63613

producent:

SIDEM

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM16X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 293
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978169757

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 SIDEM

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 producenta SIDEM

PORSCHE

7L0422803C, 7L0422821, 95534503122, 95534503222, Partof

VOLKSWAGEN

2H0419803, 2H0419804, 7L0422803C, 7L0422804C, 7L0422821, Partof

AUDI

7L0422803C, 7L0422804C, 7L0422821, Partof

numery OEM:
AUDI      7L0 422 803 C*
AUDI      7L0 422 804 C*
AUDI      7L0 422 821*
AUDI      Part of
PORSCHE      7L0 422 803 C*
PORSCHE      7L0 422 821*
PORSCHE      955 345 031 22*
PORSCHE      955 345 032 22*
PORSCHE      Part of
VOLKSWAGEN      2H0 419 803*
VOLKSWAGEN      2H0 419 804*
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C*
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C*
VOLKSWAGEN      7L0 422 821*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 63613 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.