Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0425 maxgear

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 MAXGEAR

69-0425 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MAXGEAR
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301091

numer części:

69-0425

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M16x1,5
Długość [mm] 264,5
nr EAN 5907558593358

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 MAXGEAR

DRą»EK KIER. VW Q7 06- /TOUAREG 03- LE/PR

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 producenta MAXGEAR

PORSCHE

7L0422803C, 7L0422804C, 7L0422821, 95534703150, 95534703250

VOLKSWAGEN

7L0422803C, 7L0422804C, 7L0422821

AUDI

7L0422803C, 7L0422804C, 7L0422821

numery OEM:
AUDI      7L0 422 803 C
AUDI      7L0 422 804 C
AUDI      7L0 422 821
PORSCHE      7L0 422 803 C
PORSCHE      7L0 422 804 C
PORSCHE      7L0 422 821
PORSCHE      955 347 031 50
PORSCHE      955 347 032 50
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 821

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 69-0425 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.