Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 9963613 kamoka

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9963613 KAMOKA

9963613 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA KAMOKA
kamoka 9963613
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9963613
9963613
kamoka 9963613 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

9963613

producent:

KAMOKA

Strona zabudowy:Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: MM16X1.5R
Długość [mm]: 293
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9963613 KAMOKA

numery OEM:
AUDI      7L0 422 803 C*
AUDI      7L0 422 804 C*
AUDI      7L0 422 821*
AUDI      Part of
PORSCHE      7L0 422 803 C*
PORSCHE      7L0 422 804 C*
PORSCHE      7L0 422 821*
PORSCHE      Part of
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C*
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C*
VOLKSWAGEN      7L0 422 821*
VOLKSWAGEN      Part of

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9963613 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, KAMOKA 9963613 KAMOKA:

2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-20
 5/5
2022-10-20
 5/5
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.