Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR994 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 TRW

JAR994 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JAR994

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 288
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
dla numeru OE 7L0422803C
dla numeru OE 7L0422804C
dla numeru OE 7L0422803D
dla numeru OE 7L0422804D
dla numeru OE 955 347 031 21
dla numeru OE 955 347 031 22
dla numeru OE 955 347 031 50
dla numeru OE 955 347 032 21
dla numeru OE 955 347 032 22
dla numeru OE 955 347 032 50
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937523702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 288mm) pasuje do: AUDI Q7, PORSCHE CAYENNE, VW AMAROK, TOUAREG 2.0-6.0D 09.02-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 producenta TRW

PORSCHE

7L0422803C, 7L0422803D, 7L0422804C, 7L0422804D, 7L0422821, 95534703121, 95534703122, 95534703150, 95534703221, 95534703222, 95534703250

VOLKSWAGEN

7L0422803C, 7L0422803D, 7L0422804C, 7L0422804D, 7L0422821, 7L8422055AD, 7L8422055BF, 7L8422055F

AUDI

7L0422803C, 7L0422803D, 7L0422804C, 7L0422804D, 7L0422821, 7L8422055AD, 7L8422055BF, 7L8422055F

numery OEM:
AUDI      7L0 422 803 C
AUDI      7L0 422 803 D
AUDI      7L0 422 804 C
AUDI      7L0 422 804 D
AUDI      7L0 422 821
AUDI      7L8 422 055 AD
AUDI      7L8 422 055 BF
AUDI      7L8 422 055 F
PORSCHE      7L0 422 803 C
PORSCHE      7L0 422 803 D
PORSCHE      7L0 422 804 C
PORSCHE      7L0 422 804 D
PORSCHE      7L0 422 821
PORSCHE      955 347 031 21
PORSCHE      955 347 031 22
PORSCHE      955 347 031 50
PORSCHE      955 347 032 21
PORSCHE      955 347 032 22
PORSCHE      955 347 032 50
SEAT      7L8 422 055 AD
SEAT      7L8 422 055 BF
SEAT      7L8 422 055 F
SKODA      7L8 422 055 AD
SKODA      7L8 422 055 BF
SKODA      7L8 422 055 F
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 803 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 C
VOLKSWAGEN      7L0 422 804 D
VOLKSWAGEN      7L0 422 821
VOLKSWAGEN      7L8 422 055 AD
VOLKSWAGEN      7L8 422 055 BF
VOLKSWAGEN      7L8 422 055 F

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR994 TRW:

Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
zobacz instrukcję montażu JAR994zobacz instrukcję montażu JAR994

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.