Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D (1993.09-1995.12) 69km » 50080 sidem
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii Break (4e) 1.9 D (1993.09-1995.12) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 50080 SIDEM

50080 Sworzeń wahacza SIDEM
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

50080

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/10
Wymiar stożka [mm]23,4
średnica zewnętrzna [mm]45,3
Rozmiar gwintu 1MM20x1,5
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoR10032
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającawymagane narzędzie specjalne do montażu
nr EAN5413978123797

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 50080 SIDEM

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 333 06 27
MERCEDES-BENZ      901 333 07 27
MERCEDES-BENZ      901 333 11 27
MERCEDES-BENZ      901 333 12 27
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 A
VOLKSWAGEN      2D0 407 361 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza 50080 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 50080 SIDEM:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.